Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
hu
Kategóriák / Termékek

Segítség

Segítség / Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Üdvözlünk a TrendZoneDepot.hu oldalán! Itt megtalálod a leggyakoribb kérdésekre adott válaszokat, hogy vásárlásod zökkenőmentes és biztonságos legyen.


Vásárlás menete

Hogyan tudok rendelni?
Böngészd végig kínálatunkat, válaszd ki a kívánt termékeket, majd kattints a Kosárba gombra. Ezután a kosár ikonra kattintva véglegesítheted a rendelést.

Szükséges regisztráció?
Nem, vendégként is vásárolhatsz. Regisztrációval viszont nyomon követheted rendeléseidet, és gyorsabb lesz a jövőbeni vásárlás.

Milyen fizetési módok érhetők el?
Webáruházunkban biztonságosan fizethetsz:

  • Bankkártyával (Visa, Mastercard)

  • Utánvéttel (készpénz vagy bankkártya a futárnak)

  • Előre utalással (a díjbekérőt e-mailben küldjük)


Szállítás és átvétel

Milyen szállítási módok közül választhatok?

  • Országos házhoz szállítás futárszolgálattal

  • Foxpost vagy MPL csomagautomata (terméktípus függvényében)

  • Személyes átvétel (ha elérhető)

Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díj a termék súlyától és méretétől függ. A pontos díjat a pénztárban láthatod.
30.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Mikor kapom meg a rendelésem?
A legtöbb terméket 2–5 munkanap alatt kézbesítjük. Nagyméretű termékek (pl. bútor, sporteszköz) szállítása 5–10 munkanap is lehet.


Visszaküldés, csere, elállás

Mégsem jó a termék?
A kézhezvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Írj nekünk a mindenjodologazeletben@gmail.com címre, és segítünk.

Hogyan történik a visszaküldés?
Kérjük, küldd vissza a terméket eredeti állapotában, lehetőleg a csomagolással együtt. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, kivéve, ha hibás termékről van szó.

Hibás terméket kaptam – mit tegyek?
Küldj róla fényképet e-mailben, és gondoskodunk a cseréről vagy visszatérítésről.


Garancia

A legtöbb termékünkre 1 év jótállás vonatkozik. Bizonyos elektronikai cikkekre, bútorokra és kerékpárokra akár 2 év is. A pontos információt a termékleírásban találod.


Kapcsolat

Ügyfélszolgálatunk készséggel segít minden kérdésben:


Egyéb kérdések

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt.
Ellenőrizd a spam/promóciós mappát is. Ha ott sincs, írj nekünk!

Hol nézhetem meg a rendelésemet?
Regisztrált vásárlóként a Fiókom menüpontban követheted rendeléseidet.

Technikai hibám van a vásárlásnál.
Frissítsd az oldalt vagy próbálj másik böngészőt. Ha nem működik, lépj velünk kapcsolatba.